Блог вчителя інформатики та математики Парфенюк Ольги
Головна сторінка
5 клас Дистанційне навчання
6 клас Дистанційне навчання
8 клас Дистанційне навчання
6 клас Математика Дистанційне навчання
Робота над науково-методичною проблемою
Самоосвіта
Методична скарбничка
Творча педмайстерня
Відеофрагменти для учнів
Онлайновий сервіс
Учнівські проекти
Корисні посилання
Фотогалерея
Батькам
Педагогічний автопортрет
Stem-освіта
Виховна робота
Робота над науково-методичною проблемою
Тема:
“Впровадження хмарних сервісів GSuite for Education у навчальний процес”
1.
Хмарні технології в освіті: переваги, недоліки та перспективи використання
2.
З досвіду роботи (курси-математика)
3. Робота з програмою Google-Meet (мій відео-матеріал)
Каталог ігрових технологій
Пам"ятки учням для включення їх в інтерактивну діяльність
Активна модель навчання
Мої розроблені онлайн-ігри
1 коментар:
Unknown
17 жовтня 2016 р. о 04:57
Дуже вдало підібрані різноманітні ігрові технології. Дякую
Відповісти
Видалити
Відповіді
Відповісти
Додати коментар
Завантажити більше...
Головна сторінка
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Дуже вдало підібрані різноманітні ігрові технології. Дякую
ВідповістиВидалити