четвер, 20 жовтня 2016 р.

Мова програмування для дітей


Дряпанка або Scratch - візуальна мова програмування.

Дозволяє легко створювати різноманітні ігри, анімацію, музику.

Має за мету навчити дітей програмуванню.

Завантажити програму та розміщувати свої роботи:
http://scratch.mit.edu/

Українська спільнота Scratch:  http://bit.ly/dXB7A3

Руде Кошеня чекає на тебе!

   У Scratch проявляються багато ідей програмування, властиві середовищу Logo та Лего-Logo. Але тепер вони втілені на більш високому рівні. Користувачі можуть збирати свої програми-процедури з блоків так само, як вони збирали конструкції з цеглинок Лего. З конструкцій і керуючих структур можуть бути зібрані різні агенти, що виконують прості інструкції і, отже, що володіють поведінкою. Ці агенти можуть взаємодіяти між собою і відтворювати співтовариство в середовищі Scratch.

   Scratch може використовуватися в різних формах: у школах, музеях, центрах додаткового навчання, удома. Він створювався для учнів 8 — 16 років, але і діти ранішого віку можуть працювати над Scratch-проектами разом з батьками або старшими братами чи сестрами, та і студенти вузів можуть використовувати Scratch на заняттях.

   Коли учні створюють проекти в Scratch, вони опановують навички, які їм знадобляться для успішної самореалізації та майбутнього успіху:
  • творче мислення
  • ясне спілкування
  • системний аналіз
  • використання технологій
  • ефективна взаємодія
  • проектування
  • постійне навчання

   Scratch розроблявся як нове навчальне середовище для навчання школярів програмуванню і позиціювався авторами як альтернатива «культурі PhotoShop». У Scratch можна створювати фільми, гратися з різними об'єктами, видозмінювати їх вигляд, переміщувати їх по екрану, встановлювати форми взаємодії між об'єктами. Це об'єктно-орієнтоване середовище, в якому блоки програм збираються з різнокольорових «цеглинок» команд так само як машини збираються з різнокольорових блоків у конструкторах Лего. Досвід і метафори Лего-Лого в середовищі Scratch лежать на поверхні.

   Ми можемо взяти будь-який об'єкт і здійснити над ним дії:
  • видозмінити його зовнішній вигляд за допомогою фіолетових команд — блоків зовнішнього вигляду;
  • перемістити його за допомогою синіх команд блоків переміщення;
  • помістити команди переміщення і видозміни всередину оранжевих блоків керування;
  • додати до керуючих блоків «цеглинки» звуків;
   У результаті виконання простих команд може складатися складна модель, в якій взаємодіятимуть багато об'єктів, наділених різними властивостями. Початковий рівень програмування такий простий і доступний, що Scratch може слугувати як навчальний засіб не тільки старших, але і молодших школярів.

1 коментар:

  1. Добрый день!
    Может Вы мне поможите узнать больше мне и моемй сыну про лотереи? Я хотел бы что бы Вы смогли купить билет powerball http://localotto.com/ru/%D0%BA%D1%83%D0%BF%D0%B8%D1%82%D1%8C%D0%BB%D0%BE%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B9%D0%BD%D1%8B%D0%B5%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8B%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD/powerballusa для меня и сделать его более интересным для детей. Хочу научить ребенка играть в лотереи. Как это лучше сделать?

    ВідповістиВидалити