Завдання, яке виконують учні, що хочуть мати високий рівень навчальних досягнень з інформатики.
Вправа 1. Побудуйте зображення равлика:
Для
цього виконайте такі дії.
1)
Побудуйте спіраль, яка
зображує черепашку равлика.
2)
Для імітування об'ємності
черепашки додайте ще одну спіраль (із білим розмитим штрихом).
3)
Побудуйте замкнену лінію, що
зображує тіло равлика.
4) Скоригуите форму побудованої
лінії інструментом Редагування контурів.
5)
Додайте до зображення інші
елементи.
6)
Зробіть копію малюнка і
змініть кольори окремих елементів. Збережіть зображення у файлі Равлик.svg та надішліть вчителеві на електронну скриньку
Вправа 2. Побудуйте зображення рушника
із простим геометричним орнаментом, використовуючи клонування об'єктів.
1) Побудуйте прямокутник, що зображує полотно, та квадратик червоного кольору для
орнаменту.
2)
Зробіть стільки клонів
квадратика, скільки потрібно для одного рядка.
3) Виділіть усі клони і
вирівняйте вздовж горизонтальної прямої на однаковій відстані один від одного.
4)
Зробіть копію рядка
квадратиків і розмістіть біля протилежної сторони прямокутника-основи.
5) Побудуйте на кінцях рушника
зображення бахроми з клонів одного відрізка.
6) Змініть форму початкового
відрізка так, щоб бахрома була хвилястою. Збережіть
зображення у файл Рушник.svg. та надішліть вчителеві на електронну скриньку
Немає коментарів:
Дописати коментар