У програмному середовищі Scratch2 виконайте завдання Пори року
ЗАПУСК СЕРЕДОВИЩА: Scratch2
ЗАВДАННЯ: Створи проект Пори року, у якому дерево змінює свій вигляд після натиснення кнопки пори року: взимку на його гілках лежить сніг, навесні – дерево зацвітає, влітку – вкривається зеленим листям, а восени на ньому червоніють яблука. Передбач кнопку повернення до початкового вигляду.
1. Завантаж середовище Скретч 2. Вилучи зі сцени Рудого кота, скориставшись вказівкою контекстного меню об'єкта.
2. Додай новий об'єкт – Дерево, яке намалюй інструментами вбудованого графічного редактора в растровому режимі.
3. Додай з бібліотеки спрайтів об'єкт Кнопка (Button1). Продублюй його. У графічному редакторі Скретч у векторному режимі зміни розміри кнопки та її заливку так, щоб колір відповідав порі року: для зими, наприклад, блакитний.
4. Аналогічно додай до проекту ще чотири кнопки: рожеву – для весни, зелену – для літа, жовту – для осені та білу – для повернення до початкового вигляду.
5. Зміни назви об'єктів відповідно до їх призначення. Для цього по черзі
виділяй кожний об'єкт і в списку властивостей внось потрібні зміни.
6. До кожної з кнопок
додай новий образ. Намалюй його засобами обраного режиму графічного редактора Скретч. Наприклад, для зими – це сніжинка
7. Склади програму для обєкта Зима за зразком
8. Аналогічно склади
програми для кожної з кнопок пір року.
9. Склади програму для
кнопки Очистити. Перевір, яку з
команд варто використати в цій програмі:
10. Запусти проект на
виконання та переконайся, що він реалізовує запропоноване завдання. За потреби
внеси зміни у програми для об'єктів. Збережи та надішли виконану роботу вчителеві
Немає коментарів:
Дописати коментар