понеділок, 19 березня 2018 р.

Завдання учням 6-их класів

         У програмному середовищі Scratch2 виконайте завдання Пори року

ЗАПУСК СЕРЕДОВИЩА: Scratch2

ЗАВДАННЯ: Створи проект Пори року, у якому дерево змінює свій вигляд після натиснення кнопки пори року: взимку на його гілках лежить сніг, навесні – дерево зацвітає, влітку – вкривається зеленим листям, а восени на ньому червоніють яблука. Передбач кнопку повернення до початкового вигляду.

1.     Завантаж середовище Скретч 2. Вилучи зі сцени Рудого кота, скориставшись вказівкою контекстного меню об'єкта.
2.     Додай новий об'єкт – Дерево, яке намалюй інструментами вбудованого графічного редактора в растровому режимі.
3.     Додай з бібліотеки спрайтів об'єкт Кнопка (Button1). Продублюй його. У графічному редакторі Скретч у векторному режимі зміни розміри кнопки та її заливку так, щоб колір відповідав порі року: для зими, наприклад, блакитний.
4.     Аналогічно додай до проекту ще чотири кнопки: рожеву – для весни, зелену – для літа, жовту – для осені та білу – для повернення до початкового вигляду.
5.     Зміни назви об'єктів відповідно до їх призначення.  Для цього по черзі виділяй кожний об'єкт і в списку властивостей  внось потрібні зміни.

6. До кожної з кнопок додай новий образ. Намалюй його засобами обраного режиму графічного редактора Скретч. Наприклад, для зимице сніжинка

       7.  Склади програму для обєкта Зима за зразком

      8.  Аналогічно склади програми для кожної з кнопок пір року.
  9. Склади програму для кнопки Очистити. Перевір, яку з команд варто використати в цій програмі:
     10.  Запусти проект на виконання та переконайся, що він реалізовує запропоноване завдання. За потреби внеси зміни у програми для об'єктів. Збережи та надішли виконану роботу вчителеві






Немає коментарів:

Дописати коментар