Для тих учнів, хто бажає отримати високий рівень навчальних досягнень за урок пропоную виконати завдання Віхола.
Завдання. Створи проект Віхола, у якому зі сніжинок різного розміру утворюються нові сніжинки – клони, що рухаються сценою випадково, збільшуючи та зменшуючи свій розмір.
3. Склади
програму для події натиснуто зелений
прапорець, за допомогою якої створюють клон з об'єкта Сніжинка (Snowflake).
ЗАПУСК СЕРЕДОВИЩА: Scratch2
Завдання. Створи проект Віхола, у якому зі сніжинок різного розміру утворюються нові сніжинки – клони, що рухаються сценою випадково, збільшуючи та зменшуючи свій розмір.
4. Передбач
опрацювання події створення клона, при настанні якої сніжинка переміщується та
змінює свій розмір. Використай у програмі подані на малюнку команди.
5. Додай
до інших об'єктів проекту подібні скрипти. Внеси потрібні зміни в деякі
команди.
6. Запусти
проект на виконання та переконайся, що він реалізовує запропоноване завдання.
За потреби внеси зміни у програми для об'єктів.
7. Збережи
створений проект з іменем Віхола та надішли на електронну скриньку вчителя
Немає коментарів:
Дописати коментар