Для підготовки до уроку
1. Завантажити середовище СКРЕТЧ можна за посиланням
SCRATC 3
2. Будова вікна програми Scratch3
3. Створення змінної у Scratch3
1. Група "Змінні"
2. Команда Створити змінні - появляється діалогове вікно, у якому вказати імя змінної
3. Змінні зразу ж відображаються на сцені
ЗАДАЧА
Рудий кіт запитує нас перше та останнє число з проміжку та називає випадкове число, яке міститься між цими числами.
Дану задачу реалізувати у середовищі Scratch3, поміняти тло сцени та добавити до кота ще одного виконавця. Зберегти програму на свій компютер.
1. Завантажити середовище СКРЕТЧ можна за посиланням
SCRATC 3
2. Будова вікна програми Scratch3
3. Створення змінної у Scratch3
1. Група "Змінні"
2. Команда Створити змінні - появляється діалогове вікно, у якому вказати імя змінної
3. Змінні зразу ж відображаються на сцені
ЗАДАЧА
Рудий кіт запитує нас перше та останнє число з проміжку та називає випадкове число, яке міститься між цими числами.
Дану задачу реалізувати у середовищі Scratch3, поміняти тло сцени та добавити до кота ще одного виконавця. Зберегти програму на свій компютер.
Немає коментарів:
Дописати коментар