неділя, 3 березня 2019 р.

7 класам

Для підготовки до уроку 

Тема: Створення лінійних програм з використанням змінних у середовищі Скретч

У середовищі Скретч кожний об'єкт виконує команди, які описують в області складання програми.
   Якщо команди приєднуються одна до одної за допомогою пазлів послідовно, то така програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.

Задача 1.
"Політ кажана" - замінити рудого кота на кажана. Кажан має слідувати за вказівником миші та переміщатись по сцені. Додатково створити змінні: швидкість руху кажана та швидкість зміни образів кажана. Готовий проект виглядає наступним чином:




Задача 2.
С клади проект для обчислення суми двох чисел  за введеними значеннями змінних. Виконавця можна задати самостійно. готовий проект виглядає наступним чином:


Задача 3. (Для самостійного виконання!!!)
Склади проект для обчислення різниці двох чисел  за введеними значеннями змінних. 

Немає коментарів:

Дописати коментар