Для підготовки до уроку
Тема: Створення лінійних програм з використанням змінних у середовищі Скретч
У середовищі Скретч кожний
об'єкт виконує команди, які описують в області складання програми.
Якщо команди приєднуються одна
до одної за допомогою пазлів послідовно, то така програма буде реалізовувати лінійний алгоритм.
Задача 1.
"Політ кажана" - замінити рудого кота на кажана. Кажан має слідувати за вказівником миші та переміщатись по сцені. Додатково створити змінні: швидкість руху кажана та швидкість зміни образів кажана. Готовий проект виглядає наступним чином:
Задача 2.
С
клади проект для обчислення суми двох чисел за введеними значеннями
змінних. Виконавця можна задати самостійно. готовий проект виглядає наступним чином:
Задача 3. (Для самостійного виконання!!!)
С клади проект для обчислення різниці двох чисел за введеними значеннями змінних.
Немає коментарів:
Дописати коментар